<body> BEAUTIFUL MISTAKE

...PROFILE

ErNiE ZuRaIdA AbDuL

DOB: 11 February 1979

Study: Diploma in Secretary, Polytech PD

Interest: Sport & vacation

Job: Secretary @ MOFA

Status: Mrs Azlisham since 02022003

Loves: Family, Friends & Blog



...MY WORDS

Only You... I Choose Among The Entire World.... Is It Fair Of You... Letting Me Be Unhappy.... My Heart Is A Pen In Your Hand..... It Is All Up To You.... To Write Me Happy or... Sad.....

*****************

The vast possibilities of our great future will become realities only if we make ourselves responsible for that future.......

...CALENDER

Free Blog Content

...TIME IS LIFE


...LINKS

mya


nida

mariah

kak akmal

pijah

jue

abg zaidi

acai

kak dew!

puteri ezza

reen

5sal

EF

EFarmasi

as

chazz

kak APP

mp3er

yanz

banji

shai

shida

fairuzniza

raja pelaut

eka

h0ney

nafa

abang putra

azlanlin

putra745

blalang

sofi

...ARCHIVES
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • February 2008
  • March 2008
  • April 2008
  • May 2008

  • ...TAGBOARD


    Free shoutbox @ ShoutMix

    ...CHIT CHAT



    ...MY LOVE



    ...MY INTEREST


    ...CREDITS

    DESIGNER: ice angel


    Brushes: Fractured-Sanity.Org
    Photos: 1 2 3 4

    Sunday, 23 March 2008


    Memancing Sambil Berkelah

    Hubby dengan ikan yang telah dapat dipancingnye....


    Lauk pauk yang sempat aku masak untuk berkelah....





    Sesekali gi berkelah sambil memancing.... pastu layan plak bace magazines kat tepi kolam mancing best jugak kan.....berangin jer.... heeheheh .... -walaupun aku sebenarnye bukan minat memancing nih, ye lah tak kuar peluh- tapi sebenarnye aktiviti nih amat menguji kesabaran kite... itulah hikmahnye..... tapi biler pancing mengena ikan..... wah... excited beb.... hheheheeh..... ape-apepun aku tetap enjoy dengan aktiviti memancing nih..... bagi aku.... aku leh masuk dengan semua aktiviti.......lebih2 lagi aktiviti sekeluarga.....

    nota hati: I 'm happy now.... I am more happiest when I saw u happy..... TQVM

    - I guess this is a beautiful mistake too...# ;